قرارمان یادت باشد
جایی که من عابری بودم تنها... نغمه تو مرا ماندگار کرد. همانجا که تا ابدیت عطر تو را دارد واحساس طعمی نو گرفت!
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و ششم مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۳ ب.ظ توسط این منم
|
من و تو دیگه تن__ها نیستیم چونکه